Vilkår

Gjelder for Magrete – for hud og hår, organisasjonsnummer NO 994 766 961 MVA. Post- og besøksadresse er Torvgata 1, 4836 Arendal. Du når meg på telefon 92 84 55 66, eller på mail: [email protected]

Forresten, du finner kontaktinfo nederst på alle sidene. Alt på dette nettstedet kan plutselig forandre seg, layout, oppbygging, produkter, priser, denne siden. Men kontaktinfo tror jeg vi trygt kan si at du finner nederst.

Om du lurer på personvern, så finner du det her: https://www.magrete.no/om/personvern

Om handelen

Mine priser er i norske kroner (NOK). Når du betaler med kort trekkes beløpet med én gang. Ellers håper jeg du ble fornøyd og hadde en hyggelig handel. Ellers får du bare kontakte meg.

Levering

Du velger leveringsmåte når du er i kassen. Jeg pakker varene så fort som mulig, ofte samme dag – om det ikke er i helgen. Men det kan hende jeg må produsere, og ellers har lite med tid, så jeg har sagt at 3 hverdager er det lengste du kan forvente å vente til jeg sender pakken til deg. Og jeg sier det her også.

Hvor lenge det tar før du får pakken er egentlig mest opp til leverandøren, som for tiden er posten. Om jeg sender som brev tar det ofte 2 hverdager. Pakke går også rimelig fort. Ellers, om jeg kjører ut (der det gjelder), så er de 3 dagene det som du kan forvente. Max. Og om du har valgt å hente selv, så blir det mest opp til deg vil jeg tro.

Angre?

Forbrukerkjøpsloven sier i grunnen at varer som kosmetikk ikke er omfattet av angreretten, av hygieniske årsaker. Det virker fornuftig, men gjelder bare om varene er forseglet. Det driver jeg og ordner til, men foreløpig kan du angre (men ikke bruke) produktene innen 14 dager fra du mottok varen. Her er skjema: https://signform.no/dss/component/signform/?task=form.downloadFile&id=6174
Lang link ja.
Den må du fylle ut og sende sammen med ubrukte varer til meg, altså innen 14 dager fra du mottok pakken. Adressen står nederst på alle sider som nevnt. Du må betale portoen om du angrer.

Det kan hende jeg kommer til å selge andre varer. Jeg har f.eks. tenkt på å selge bokser du kan ha emballasjefrie produkter i. Det omfattes av samme angrerett, også 14 dager, og kan returneres selv om du bryter evt. forsegling. Samme link som over, og du sender med skjema (utfylt) og varene. Og betaler porto.

Og, altså, angreretten gjelder ikke om du har brukt produktet.

Noen ganger endrer jeg produktene på forespørsel, f.eks. noen vil ha andre eteriske oljer. Da omfattes det ikke av angreretten.

Reklamasjon

Om det er noe galt med varen, så skal du selvsagt få en ny eller pengene tilbake. Bare kontakt meg (nederst på siden osv), så finner vi ut av om jeg helst ser at du returnerer varen (da betaler jeg portoen), eller om det ikke er nødvendig.
Om vi finner ut at du returnerer, så er det antagelig fordi jeg vil finne ut hva som var feil med den, for å ikke gjøre samme feilen på nytt.

Jeg kommer ikke på noe mer akkurat nå.

For å være helt sikker på å få bestillinger frem før jul anbefaler Posten å sende dem innen 16.desember :) Fjern

Pin It on Pinterest